torsdag 24 november 2011

Chokladbollar

Mina special bollar!! 
De är såå goda och jag vet det finns redan på min blogg men de inviger den här bloggen eftersom det är mitt bästa recept just nu!! Hoppas ni gillar den här bloggen och blir sugna på att baka när ni läser den:D Ta för er och baka på!! Men nu till mitt magiska recept;S hihi

Du behöver:
200g smör
1.5dl socker
4tsk vaniljsocker
3msk kakao
6dl havredryn
3msk KAFFE

Såhär gör du: 
Blanda allt i en mixer och mixa väldigt noga till en slät smet!! Låt stelna i kylskåpet ca 15 min rulla sedan till bollar och doppa i pärlsocker. Servera rumsvarma och njut. 
Ps: Kaffet är hela hemligheten:D 

3 kommentarer:

  1. Åh...
    Jag tror jag också vill göra en bakblogg!
    Jättefin blogg förresten!
    Kram Stina <3

    SvaraRadera
  2. åh nu blev man sugen fast inatt gick jag faktiskt upp och åt en chokladboll ops

    SvaraRadera
  3. Tack<3
    Stina: Jaa tycker du ska skaffa en bakblogg!! Du är ju såå bra på att baka och så är det jätte kul;)
    Malva: Hihi:D Ja chokladbollar är gott alla tider på dygnet;-)
    Kram Emma

    SvaraRadera